Treballa amb nosaltres

La Fundació Puigvert, com a centre referent en Urologia, Nefrologia i Andrologia, té com a part de la seva missió promocionar i desenvolupar el coneixement científic d'aquestes especialitats.

La Fundació és coneguda per la comunitat científica per l'excel·lència de la seva transmissió de coneixements, sustentada en l'experiència i l'expertesa dels seus professionals.

La Fundació Puigvert, a través de tots els seus Serveis i específicament, des del Departament de Recursos Humans, s'encarrega d'atraure, incorporar, desenvolupar i assolir la satisfacció del nostre personal, per transmetre alts nivells d'atenció, cura, suport i relació humana als nostres usuaris.

El 78,13% dels nostres empleats considera que la institució és un lloc recomanable on treballar (enquesta satisfacció del personal, novembre 2009).

El 90% dels nostres malalts, si haguessin de tornar a ingressar, voldrien anar novament al centre (enquesta satisfacció usuaris sector públic, desembre 2009).

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.