Andrologia

Centre de referència en les patologies i disfuncions andrològiques. Dóna una resposta personalitzada i integral en l'abordatge de la salut reproductiva i sexual de la parella.

Innovació en tècniques quirúrgiques i en l'aplicació d'un model d'atenció plucidisciplinària.

Antecedents històrics

El 1961, es crea la Secció d'Andrologia, dirigida pel Dr. Josep Maria Pomerol Serra, i el 1968 es converteix en Servei. És el primer del món i impulsa la constitució del Comitè Internacional d'Andrologia, per promoure l'expansió i el coneixement sobre temes de reproducció i sexualitat en l'home. En aquests anys d'inici, el Servei d'Andrologia de la Fundació va promoure la creació de la Societat Espanyola d'Andrologia. El 1989, va assumir la direcció del Servei el Dr. Josep Maria Pomerol Monseny. Des de 2004, el dirigeix el Dr. Eduard Ruiz Castañé, i adapta les prestacions del Servei a les necessitats d'una societat que els darrers anys ha viscut una gran demanda per part de l'home en l'àmbit de la reproducció i la sexualitat.

Àmbit assistencial

Cirurgia de la contracepció masculina. Vasectomia

Recanalització dels conductes espermàtics per microcirurgia.

Diagnòstic i tractament de la disfunció erèctil

Diagnòstic amb tècniques ecogràfiques (Doppler color), estudi de les ereccions nocturnes, test psicològic. Implantació quirúrgica de pròtesi penianes.

Diagnòstic i tractament de patologies genitals

Diagnòstic de les disfuncions de l'ejaculació. Correcció quirúrgica de la incurvació del penis i de l'ectòpia testicular. Col·locació de pròtesi de testicle i cirurgia reparadora genital.

Diagnòstic i tractament de la infertilitat de la parella

Diagnòstic de la infertilitat de la parella. Tractament amb tècniques de reproducció assistida (inseminació, fecundació in vitro i transferència d'embrions; microinjecció espermàtica introcitoplasmàtica, etc.)

Diagnòstic i tractament de la disfunció sexual femenina

Baix desig sexual, dolor en les relacions, manca d’orgasme, alteracions en les relacions sexuals i problemes en les relacions de parella.

Centraleta 93 416 97 00

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00)

Sol·licitud consultes Servei Català de la Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.