Serveis de salut d'altres comunitats autònomes

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Si vostè ve derivat pel Sistema de Salut d'una altra comunitat autònoma, cal gestionar, des de la seva Comunitat Autònoma, la sol·licitud del SIFCO (Sistema d'Informació del Fons de Cohesió Sanitària).

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.