Servei Català de la Salut

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda a l'Institut d'Urologia, Nefrologia i Andrologia (IUNA) i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Contacte per a consultes a través del Servei Català de Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.