Servei Català de la Salut

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda a l'Institut d'Urologia, Nefrologia i Andrologia (IUNA) i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Contacte per a consultes a través del Servei Català de Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

Inscripció oberta per a les Jornades de Portes Obertes per a les escoles

A la Fundació portem a terme des de fa més de 20 anys un programa de portes obertes per proporcionar als més joves coneixements relacionats amb les especialitats desenvolupades en el nostre centre sanitari. Actualment oferim 4 tipus de Jornades: - La donació d'òrgans - Salut reproductiva

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.