Pacients estrangers

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Les persones estrangeres que vinguin d'un país pertanyent a la comunitat europea hi podran ser ateses en cas que necessitin una atenció urgent. Per a una atenció programada, però, necessitaran tramitar les autoritzacions pertinents.

Les persones que provinguin d'un país no pertanyent a la comunitat europea caldrà que tramitin les autoritzacions o convenis pertinents.

Si vostè vol ser atès de manera privada, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

Si vostè està de vacances a Barcelona i ha de fer diàlisi, té la possibilitat de dialitzar-se a la Fundació. Per a més informació, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.