Assistència privada

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda a la Clínica Uro-nefro-andrològica i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

La Clínica Uro-nefro-andrològica (CUNA), instrument que la Fundació Puigvert dedica a l'atenció dels seus malalts privats, inclou un cos facultatiu amb gran experiència i altament qualificat, que utilitza protocols d'actuació i seguiment, fet que permet assolir processos assistencials d'alta seguretat tècnica i facilita establir controls de qualitat permanents. Té un equip tancat de facultatius que treballen pràcticament en exclusiva a la Fundació.

Els processos diagnòstics i terapèutics s'aborden amb una visió superespecialitzada, però amb una perspectiva global i multidisciplinària, del malalt i la seva malaltia. D'aquí que, a més d'uròlegs, nefròlegs i andròlegs, hi hagi també psicòlegs clínics, anestesiòlegs/reanimadors, radiòlegs, i analistes (bioquímics, genetistes, hematòlegs, microbiòlegs, patòlegs, seminòlegs...)

La Clínica disposa d'una àmplia i moderna plataforma tecnològica, utilitzada per personal especialitzat, mèdic i tècnic.

Ha desenvolupat una organització que facilita la implicació dels seus professionals amb la missió, els principis i els valors de la Institució: servir al malalt, al qual s'ofereix la possibilitat de participar en la presa de decisions que l'afecten gràcies a la informació que se li proporciona sobre la patologia que presenta i les alternatives terapèutiques que se li poden oferir. L'organització implantada a la Clínica permet una assistència personalitzada i integrada, mitjançant un “equip tancat de facultatius”.

Si volen ser atesos a la Fundació Puigvert de manera privada, només cal trucar al telèfon 93 416 97 07 i explicar a l'operadora el motiu de la seva consulta.

Centraleta

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00

Inscripció oberta per a les Jornades de Portes Obertes per a les escoles

A la Fundació portem a terme des de fa més de 20 anys un programa de portes obertes per proporcionar als més joves coneixements relacionats amb les especialitats desenvolupades en el nostre centre sanitari. Actualment oferim 4 tipus de Jornades: - La donació d'òrgans - Salut reproductiva

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.