Responsabilitat social

La Fundació Puigvert és una institució que creu fermament que les empreses, especialment les que dediquen la seva activitat al servei de les persones malaltes, han de fer gala d'una especial sensibilitat pel que fa a la seva responsabilitat social.

Per aquest motiu, la Fundació centra principalment les seves accions en responsabilitat social corporativa a realitzar de la manera més eficient i amb la màxima qualitat la seva activitat assistencial i d'educació sanitària per als pacients i els familiars, sense oblidar altres aspectes que citem a continuació:

En l'àmbit de les persones que treballen a la Fundació:

• Conciliació de la vida familiar i laboral.

En l'àmbit de l'entorn social:

• Formació sanitària als familiars dels pacients.
  • Educació i divulgació sanitària (fulletons, publicacions, articles en premsa...)
  • Educació sanitària a nens (jornades de portes obertes a escoles i publicacions pedagògiques dedicades a nens)
  • Foment de la recerca científica, la publicació de resultats i experiències, clínics i científics, i reconeixement de la trajectòria professional, a l'àmbit de les nostres especialitats mèdiques, amb l'atorgament periòdic de premis científics, premis al millor article publicat per un resident i premis a la millor trajectòria professional, etc.
  • Patrocini i col·laboració amb societats científiques i associacions professionals.
  • Col·laboració amb diverses patronals del sector sanitari, més enllà de la mera pertinença (estudis, participació en comissions i grups de treball, etc.)
  • Ajuda a ONG, amb aportacions de material sanitari excedent per renovació.
  • Col·laboració amb entitats culturals.

Inscripció oberta per a les Jornades de Portes Obertes per a les escoles

A la Fundació portem a terme des de fa més de 20 anys un programa de portes obertes per proporcionar als més joves coneixements relacionats amb les especialitats desenvolupades en el nostre centre sanitari. Actualment oferim 4 tipus de Jornades: - La donació d'òrgans - Salut reproductiva

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.