Quasi 50 inscrits al V Curs d'hemodiàlisi crònica

17/03/2017

La 5a edició del Curs d'hemodiàlisi crònica ha comptat amb prop de 50 experts que han acudit a la Fundació els dies 15, 16 i 17 de març. El Curs ha estat dirigit pel Dr. Joan Manuel Díaz, del Servei de Nefrologia.

L'atenció dels pacients en programes d'hemodiàlisi periòdica constitueix una part molt important de l'activitat assistencial dels nefròlegs. Aquest curs pretén revisar tots els conceptes i destacar les darreres novetats en el tema

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.