Agenda d'esdeveniments

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació patrocinarà la 30a edició de la Cursa Pàlcam que organitza anualment l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 18 d'abril tindrà lloc a la Fundació una Masterclass sobre el tractament mínimament invasiu en l'urolitiasi pediàtrica. La Masterclass, dirigida per la Cap de la Unitat d'Urologia pediàtrica de la Fundaicó, la Dra.

Al febrer s'impartirà el VI workshop en urologia oncològica, aquesta vegada centrat en el càncer de bufeta. Al llarg de dos dies s'abordaran aspectes pràctics del diagnòstic i tractament d'aquesta malaltia.

Després de l'èxit de les edicions anteriors, tornem a posar en marxa el Màster en Andrologia de la Fundació Puigvert, l'únic que s'imparteix a l'Estat Espanyol en aquesta disciplina.

El 26 de setembre es va celebrar  a la Fundació un Curs en el que es va explicar les últimes novetats en el tractament del càncer de pròstata. La Jornada es va dividir en dues parts: una dirigida a pacients i l'altra a professionals d'Atenció Primària.

Ja s'ha obert el període d'inscripció per al primer i únic máster que es fa a Espanya en aquesta matèria.

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.