La Fundació

La Fundació Puigvert neix l'any 1961, de la mà del Professor Antoni Puigvert, amb l’objectiu de ser una entitat referent en urologia, nefrologia i andrologia, d'àmbit internacional, i sempre al servei dels malalts, de les seves famílies i de la societat.

Durant aquests anys, efectivament, la Fundació ha dut a terme activitats assistencials, de docència, de formació, de recerca i de divulgació, per promoure el coneixement i el progrés científic de la urologia, la nefrologia i l'andrologia.

La Fundació sempre ha tingut la voluntat de:

• Proporcionar assistència integral, efectiva i humana en urologia, nefrologia i andrologia: un 90% dels enquestats, si els calgués, voldrien tornar a ser atesos per la Fundació Puigvert. (Estudi CatSalut:Enquesta d’atenció hospitalària 2009)
  • Proporcionar ensenyaments teòrics, amplis i profunds: 23 residents en programa MIR*.
  • Proporcionar formació pràctica, completa i innovadora: 77 professionals hi van concloure programes especialitzats de perfeccionament, i s'hi  van fer 17 cursos de formació continuada, a càrrec dels professonals de la Fundació*.
  • Dur a terme una recerca metòdica i segura: 25 estudis aprovats pel Comitè Ètic d’Investigació Clínica (CEIC)*.
  • Dur a terme una divulgació, consistent i veraç: 92 publicacions científiques i assistència a 144 congressos, nacionals i internacionals, en els que s’han fet diverses aportacions científiques*.

*Dades anuals: any 2009

La Fundació és una entitat sense ànim de lucre, constituïda l'abril de 1961, i classificada com a particular mixta, benèfica i docent, i duu a terme activitats d’interès sanitari general, de recerca, de docència i divulgació científica.

La Fundació creix

La Fundació millora i s'amplia per adaptar-se a les noves necessitats i serveis que la població demana i que la tecnologia actual permet.
El creixement de la Fundació no es centra únicament en una ampliació d'instal·lacions, sinó que vol respondre als reptes que té plantejats avui dia:

• Acreditar la seva condició de centre de referència internacional, de qualitat reconeguda.
  • Mantenir la seva singularitat i presència en els àmbits públic i privat.
  • Desenvolupar un model organitzatiu que faciliti la transversalitat de les actuacions.
  • Desplegar una organització dedicada a les persones, amb un nivell de qualitat excel·lent.

El Pla Estratègic 2008-2012 guia la Fundació en un entorn canviant i l’ajuda a consolidar la renovació dels equips de direcció i dels nous lideratges.

Avui dia, la Fundació Puigvert ofereix els serveis d'un hospital universitari especialitzat, amb una reputació i un prestigi que s'esforça a ampliar; per la qual cosa fa gala de qualitat demostrada i de compromís permanent amb la salut de les persones. En definitiva, és la millor opció en urologia, nefrologia i andrologia.

Centraleta 93 416 97 00

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00)

Sol·licitud consultes Servei Català de la Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

Inscripció oberta per a les Jornades de Portes Obertes per a les escoles

A la Fundació portem a terme des de fa més de 20 anys un programa de portes obertes per proporcionar als més joves coneixements relacionats amb les especialitats desenvolupades en el nostre centre sanitari. Actualment oferim 4 tipus de Jornades: - La donació d'òrgans - Salut reproductiva

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.