Activitats relacionades

I Fòrum de CEIC:

El 16 de juny de 2008, a la Sala d'Actes de la Fundació Puigvert, es va dur a terme el I Fòrum de CEIC de Catalunya, en el qual van participar membres de 17 CEIC acreditats.

II Fòrum de CEIC:

El 17 de novembre de 2009, a la Sala d'Actes de la Fundació Puigvert, es va fer el II Fòrum de CEIC de Catalunya, en què van participar membres de 23 CEIC acreditats de Catalunya.

Dia Europeu de la Salut Prostàtica

En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.