Activitats relacionades

I Fòrum de CEIC:

El 16 de juny de 2008, a la Sala d'Actes de la Fundació Puigvert, es va dur a terme el I Fòrum de CEIC de Catalunya, en el qual van participar membres de 17 CEIC acreditats.

II Fòrum de CEIC:

El 17 de novembre de 2009, a la Sala d'Actes de la Fundació Puigvert, es va fer el II Fòrum de CEIC de Catalunya, en què van participar membres de 23 CEIC acreditats de Catalunya.

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.