Serveis mèdics
Malalts i visitants

Tota la informació que necessita tant si és un futur pacient com si és un visitant: què cal fer abans d'una intervenció, d' un ingrés o d' una consulta.

També trobarà informació sobre com arribar i els horaris de visita.

Àrea professional

Els millors professionals mèdics especialitzats en Urologia, Nefrologia i Andrologia al seu servei.

Demani visita privada trucant al 93 416 97 07

La Fundació Puigvert

Qualitat i innovació

Qualitat: el 100% dels enquestats a l'Estudi CatSalut van respondre que voldrien tornar a ser atesos per la Fundació Puigvert.

Innovació: líder en l'aplicació de la codificació digital mèdica, la Fundació Puigvert és una de les primeres del país en posar en marxa un projecte de codificació automàtica que obre noves perspectives als centres sanitaris.

Acreditacions i distincions de la Fundació:

Preguntes de salut

Què és una pedra renal?

La litiasi o càlcul renal, popularment anomenada també pedra al ronyó, és un fragment de material sòlid que es forma al ronyó o a les vies urinàries a partir de substàncies que estan en suspensió en l'orina. Aquestes substàncies es cristal·litzen formant una pedra que, segons la mida, anirà baixant pel tracte urinari fins expulsar-la a l’orinar, o bé es quedarà en el ronyó o en els conductes urinaris. Un dels símptomes dels càlculs renals és el còlic nefrític, un intens dolor que els qui l’han patit alguna vegada diuen que és un suplici.

Subscriu-te al Preguntes de salut

La Fundació acull el Professor Anwar R. Padhani

23/05/2017

L’onze de maig la Fundació va rebre el Professor Anwar R. Padhani, radiòleg Director de la Unitat de Ressonància Magnètica Nuclear del Paul Strickland Scanner Centre del Mount Vernon Hospital de Londres.

Subscriu-te al Notícies

Una Jornada dedicada als pacients sobre tot allò que hauríem de saber del càncer de pròstata

25/05/2017

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.

La Jornada ha comptat amb experts del Servei d'Urologia i d' Andrologia de la Fundació.

Subscriu-te al Agenda d'esdeveniments

Jornada para médicos famillia: saber cáncer de próstata_cat

Jornada para pacientes. Todo lo que deberíamos saber ca prostata_cat

VI Jornada Actualitzación Infecciones transmisión sexual_cat